You are currently viewing יוסטון רוקטס – לאן?/ עידו רבינוביץ

יוסטון רוקטס – לאן?/ עידו רבינוביץ

 

"עשה מעשיך רק על פי אותו הכלל המעשי אשר, בקבלך אותו, תוכל לרצות גם כן כי יהיה לחוק כללי" – עמנואל קאנט.

על בסיס המשפט הזאת מבוססת כל האתיקה הקאנטיאנית. קוראים לו ה"צו הקטגורי", הוא דורש מהאדם ליצור אוניברסליזציה לכלל הערכים והנורמות שלו כך שיהיו אפליקטיביים תמידיים לאדם עצמו ולשאר בני האדם הסובבים אותו. בהסתכלות שטחית על האתיקה הקאנטיאנית, ניתן לחשוב כי היא שיטה טובה לאימוץ, חברה אוטופית של אנשים עם ערכים ועקרונות זהים ולא מתפשרים.

אולם, לאחר התעמקות קצרה בתיאוריה נשללת כל אפשרות לאימוצה. היא משאירה מקום מועט ביותר לאינדיבידואליזם ויכולה להיות משומשת כתירוץ לשכנוע אנשים בעקרונות שליליים, כפי שקרה עם הצורר הנאצי אדולף אייכמן שהושפע מאוד מרעיונותיו של קאנט והשתמש בצו הקטגורי כתירוץ לפעולותיו הנלוזות. שופט בית המשפט העליון האמריקאי, סטיבן ברייר, סיכם את הנושא במשפט עוצמתי אחד: "אף סט אחד ויחיד של חוקים לא יכול לגלם בתוכו את המורכבות של הקיום האנושי", הגישה הזאת נקראת מוראל פרטיקולרי, גישה המדברת על בחירת המוסר לפי מצב נתון בשל המורכבות של הקיום.

דריל מורי, הג'נרל מנג'ר של היוסטון רוקטס, דוגל דווקא בשיטה הקנטיאנית. ה"מורי-בול" שהתרגלנו אליו בשנים האחרונות לא זז מילימטר מהתוכנית המקורית, להיצמד לטהורות האנליטיקס ולזרוק כמה שיותר מחוץ לקשת או בצבע, גם אם ישנה זריקה טובה מחצי מרחק. בכל ענפי הספורט, האמריקאים בעיקר, מתקרבים יותר ויותר לאנליטיקס וסטטיסטיקות מתקדמות. זה התחיל מה"מאני-בול" של האוקלנד אייז, והמשיך עם טהרת המסירה בפוטבול וה"מורי-בול" בכדורסל. ההבדל המהותי בין מה שמורי עושה לבין מה ששון מקווי עושה עם הלוס אנג'לס ראמס למשל הוא המיתון. ישנם מהלכים/עמדות שאיבדו מחשיבותן במהלך השנים, ובצדק (כגון עמדת הרץ האחורי/מהלכי ריצה בפוטבול וזריקות מחצי מרחק בכדורסל), אמנם זה לא אומר כי הם הפכו למיותרים לגמרי. ראינו מה קרה בסופרבול האחרון כאשר הרץ הכוכב של הראמס, טוד גרלי, כמעט ולא עלה על המגרש בשל פציעה, מה שהיווה חלק מהסיבה לתצוגת הנפל ההתקפית של הראמס שהיו טובים באופן היסטורי בתחום הזה כל השנה. יותר מדי פעמים שחקני הרוקטס ויתרו על זריקה פנויה מחצי מרחק בשביל עוד מסירה, או ניסיון של סטפ בק איטי לכיוון השלשה מה שיצר זריקה קשה. הרוקטס האלו נבנו כדי לשחוט את הטיטאן מהמפרץ, הגולדן סטייט ווריורס. הם מנסים להילחם עם אש באש, ומורי לא מבין שאפשר לנסות לפעמים להוציא מטף כיבוי.

ביום שישי האחרון נגמרה העונה של הרוקטס לאחר הפסד במשחק השישי ביניהם לאותם ווריורס, יוסטון נתנו פייט נאה לאלופה כאשר כל משחק נגמר בהפרש 6 או פחות, אך ברגע האמת, במשחק הקריטי ביותר שלהם בשנה מול הקהל הביתי, ללא קווין דוראנט בצד השני, הם לא הצליחו לעשות את העבודה. חלון ההזדמנויות שלהם ממשיך להיסגר, והארדן לא יוכל להחזיק אותו פתוח לעוד זמן רב. אז מה הרוקטס צריכים לעשות כעת?

הפרסונל – מי נשאר ומי בחוץ?

בסגמנט הזה אתעסק בעיקר בשחקני המשנה במחזה, הרי ברור שאת השחקנים הראשיים משאירים.

שחקנים מרכזיים ללא חוזה לעונה הבאה:

אימאן שאמפארט:

שאמפ הראה חוסר עקביות במהלך הקריירה שלו, מה שלא השתנה גם ביוסטון. בסדרה מול גולדן סטייט הוא נתן כמה הופעות טובות וכמה הופעות נפל, בעיקר מבחינת התקפית. הוא הראה הרבה נכונות לשחק לפי השיטה עם 846. של אחוזי ניסיון שלשות, האחוז הגבוה בקריירה שלו בפער, במיוחד בפלייאוף. אחוזי הטרו שוטינג שלו לא ירדו בצורה משמעותית למרות שלא נחשב לצלף מחונן. שחקן סולידי עם הגנה חביבה שניתן להשאיר על שכר מינימום.

ג'ראלד גרין:

שחקן דומה לשאמפ, בעיקר בשל חוסר העקביות גם מצידו. הוא יותר מבוגר מאימאן ורואים את המגמה השלילית שהוא נמצא בה בזמן האחרון, מה שניכר עם הופעה זוועתית במשחק מספר שש האחרון. זה הזמן ללכת…

אוסטין ריברס:

אוסטין שחקן יותר עקבי מהשניים המצוינים לעיל וגם ממלא באופן מצוין את עמדת הרכז המחליף, השתלט על המשחק בסדרה כאשר ג'יימס הארדן נפצע בעינו וירד לחדר ההלבשה. מנהיג של היחידה השנייה, להחתים ובמהרה.

קנת' פאריד:

עוד שחקן סולידי שמספק ניצוץ מהספסל שמעטים יעשו במחיר הזה, משאיר גם בהתחשב בשוק החופשי.

דונאל האוס וגארי קלארק:

קיבצתי את שני אלו יחד מכיוון שהם לא שיחקו המון זמן למרות שהיו טובים בזמן ששיחקו, במיוחד האוס באופן מפתיע ביותר. אני הייתי משאיר את שניהם, הם צעירים ויכולים לגמרי להתפתח בתוך המערכת הזאת, לדאבוני אינני חושב שזה יקרה.

מי להביא:

ג'יי-ג'יי רדיק: הצלף המחונן של הסיקסרס מסיים חוזה והוא יהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל בקיץ, למרות קשיים לסירוגין בפלייאוף, הוא מתאים כמו כפפה לתא הכפפות של הרוקטס.

טרבור אריזה: לא מה שהוא היה פעם, אבל אין ספק שהוא מתאים למערכת הזאת. אולי יחיה את הקריירה שלו.

דני גרין: מאוד דומה לג'יי-ג'יי רדיק, צלף מחונן אך יש פה את היתרון של ההגנה האיכותית יותר והניסיון במעמדים הגדולים.

חשוב לציין כי ליוסטון יש 9 חריגות טרייד (2 משמעותיות של מרקיס כריס וריאן אנדרסון בשווי של קצת יותר מ-3 מיליון לכל אחת), יש אפשרות סבירה מאוד כי הם יעבירו בחירות זניחות/זכויות על שחקנים בין לאומיים בשביל וטרנים ממועדונים שרוצים להפוך לצעירים יותר ולהיפטר מחוזים מיותרים.

שאלת כריס פול

הכוכב המזדקן כבר לא מי שהיה פעם, הפלייאוף הזה חקק סימן קריאה ענק על העובדה הזו. נכון, המסירות שלו לא קריספיות כמו פעם והשליטה בכדור רעועה יותר (בעיקר ברגעים מכריעים), אבל הבעיה המרכזית היא המנטלית. כמובן שפול הגיע כל כך קרוב לארץ המובטחת כמה פעמים אך לעולם לא שם רגלו בה, כתוצאה מכך הוא נכנס לראש של עצמו ומבצע שטויות שוטרן כמוהו יודע לא לעשות כגון הטכנית בסוף משחק מספר 1 והתפיסה ברגליו של דריימונד גרין לאחר דאנק. זה לא רחוק מגבולות ההיגיון שיש כבר רחשים בצד האדום של טקסס על העברה של מספר 3 בטרייד.

אופציה 1:

יוסטון מקבלת: טים הארדאווי ג'וניור, ג'יילן ברונסון, קורטני לי; בחירת סיבוב שני.

דאלאס מקבלת: כריס פול.

למה הטרייד הזה טוב ליוסטון: בשל העובדה שחלון ההזדמנויות הולך ונסגר, מורי מחליט לירות לכל עבר. הארדאווי ג'וניור יכול להיות גאנר בחמישייה או אפילו כשחקן שישי. ג'יילן ברונסון ילחם עם אוסטין ריברס על עמדת הרכז המחליף מה שישפר את שניהם, קורטני לי נמצא שם בשל ענייני שכר ובחירת הסיבוב השני היא מין ממתק אחרון מצד המאבריקס.

למה הטרייד הזה טוב לדאלאס: מזרז את תהליך הריבילד, יוצר שלישייה של פול-דונצ'יץ'-פורזינגיס שיכולה לפתות עוד שחקנים להצטרף אליה.

אופציה 2:

יוסטון מקבלת: זאק לווין, אוטו פורטר.

שיקגו מקבלת: כריס פול, איזיאה הארטנשטיין.

למה הטרייד הזה טוב ליוסטון: מעבה את הרוסטר עם שני שחקנים איכותיים במקום אחד בלבד, פורטר מושלם לשחק בעמדה 4 מהספסל וכמובן שזאק לווין תופס את מקומו של כריס פול כקלעי הבא לצד הארדן.

למה הטרייד הזה טוב לשיקגו: חוסכים כ-10 מיליון דולר ומביאים וטרן שאפשר לבנות מסביבו, בדומה למה שדנבר עשו עם פול מילסאפ או בוסטון עם אל הורפורד.

החוזה של פול בעייתי ולכן קשה למצוא קבוצות עם מספיק מקום בתקרת השכר, אז האופציות מוגבלות. הקבוצות יודעות את זה לכן למורי לא יהיה Leverage רב, אם יתמהמה יותר מדי יהיה מצב שלא יהיו לוקחים.

שאלת הסיכום: מה יקרה עם ה"מורי-בול"?

עם כל הביקורת שאני ועוד רבים אחרים העברנו על מורי ושיטותיו, הרוקטס היו אחת משתי קבוצות שהצליחו ממש להוות תחרות לווריורס (השנייה היא כמובן הקאבלירס של לברון). כמובן שיש דברים חיוביים בשיטה, אבל השימוש באנלטיקס כמו גוספל הוא מוגזם. השאלה היא האם מורי מוכן לוותר על חלק מהשיטה שלו ויותר חשוב, על חלק מהאגו שלו כדי לנסות ולשים את הקבוצה שלו במקום הטוב ביותר להצלחה?

קאנט מת כבר מאות שנים, הגיע הזמן לשחרר דריל.

Subscribe
Notify of
167 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
4 years ago

רק מזכיר שהרוקטס ניצחו אתמול בקרב הטקטי וזה חשוב להמשך.

רפיקי
רפיקי
4 years ago
Reply to  Anonymous

בחייאת תן הסבר כבר לתגובה המוזרה הזו

אבנר
אבנר
4 years ago
Reply to  רפיקי

נאמר בבלוג החי לאחר משחק מספר 1

שחר
שחר
4 years ago

תודה על הסקירה עידו,
יוסטון היתה השנה התחרות העיקרית על גולדן. הסדרה היתה שקולה לגמרי.
מסכים עם רוב מה שכתבת, טרייד על פול יכול להיות טוב מאד להם. למשל מה שהצעת עם שיקגו, ישדרג אותם לדעתי, שלא לדבר על רדיק.
זה הזמן שלהם ללכת אול אין על השנתיים האחרונות אולי שהארדן ברמות התקפיות הסטוריות

Ido
Ido
4 years ago
Reply to  שחר

בולשיט. הקליפרס השיגו את אותה התוצאה בדיוק מול הוורייורס. וזה עם קווין יסדר שהיה צריך 40-50 נק' כל משחק.

חברים. השנה הוורייורס פגיעים. איגי וגרין מאד לא יציבים. והספלאשים נותנים משחק טוב משחק ממוצע. אפילו בתוך המשחק עצמו הם ייתנו רבע טוב וישנו את השאר. בלי קווין יסדר יש מצב שהקליפרס היו עוברים. ואני אופטימי מתמיד לגביי הסיכויים שלנו לקחת את הסדרה מולם.

שחר
שחר
4 years ago
Reply to  Ido

למה שטויות?
יוסטון היו שקולים לגמרי ללוחמים 2-2 עוד קיפח אותם בעקבות משחק 1
כשדוראנט יצא הם דווקא הורידו הילוך וקצת קפאו
***
קליפרס?
סידרה קלאסית של 4-0, פשוט במשחק השני ב 30 הפרש הלוחמים עברו לצחוקים וניסויים בספסל ושמטו בשלומיאליות את המשחק, כך שהיה 3-1
אתה משווה בין שתי הסדרות?
גולדן בלי דוראנט משנים סגנון וכולם משתפרים, כך שהדלתא שלהם לא גדולה, הם פחות טובים בלעדיו אבל לא בהרבה. אולי פורטלנד יקחו משחק, כשלילארד ומקולום יתפסו יום גדול, אם יהיה 4-2 זה הישג ענק, כמו לקליפרס

IDO
IDO
4 years ago
Reply to  שחר

אז אתה טוען שה 4:2 של יוסטון טוב מה 4:2 של הקליפרס? .
ושג"ס עם דוראנט גרועה מג"ס בלי דוראנט??? .

ENOUGH SAID MATE

Anonymous
Anonymous
4 years ago

כל הכבוד על ההשקעה אבל כל הבסיס מופרך.
אף קבוצה לא תיגע בחוזה של כריס פול, החוזה הכי גרוע בליגה (ביחד עם ג'ון וול). זה בשר מת. בטח לא לתת במתנה ליוסטון את אוטו פורטר וזאק לווין! כאילו, מה נסגר? גם אוהדים לא מפנטזים ככה.
חוץ מזה חולק על הנחת המוצא הסטנדרטית שלך, "לא נוגעים בכוכבים".
אדרבא ואדרבא – הארדן על השולחן. אין מוצא ליוסטון אלא לעשות עליו טרייד ולבנות קבוצה מחדש.
כי יוסטון חוסלה השבוע. זהו. גם מי שהשלו אתכם שיש לה סיכוי מול המפלצת (שלא היה לה מעולם), לא יוסיפו לספר יותר, יש לקוות, את הכזב הזה.
יוסטון של הארדן ופול איננה. חדלה מלנשום. הלכה לעולמה. עלתה השמיימה. התוכי הזה מת.
אין לקבוצה הזו שום סיכוי לאליפות. אין לקבוצה הזו אף לירה פנויה. הקיץ הקרוב יראה הרבה כוכבים נודדים, אבל אף לא אחד מהם יכול בכלל להגיע ליוסטון. כך שהיא מאבדת את האפשרות לשחק אותה בשנה הבאה עם איזה רכש נוצץ.
כל זה – אם נשארים עם הארדן. dead end.
הדרך היחידה היא לוותר עליו. גם עבורו, אחרי ששרף את השנים היפות בקריירה, אם זה עוד חשוב למישהו. וגם עבור הקבוצה והעתיד שלה. להתחיל מחדש.
לפעמים נכשלים בהימור וצריך לדעת לקום מהשולחן. אז זהו. אין יותר מה להמשיך את הפארסה, זה היה הכי אול-אין, והפסידו. time to move on.
(הפרחים כמובן ל-KD, שרמס גם אוקלהומה של ראסל, וגם את יוסטון של הארדן. משלושה יצא רק אחד).

Ljos
Ljos
4 years ago

– "מי מת ומינה את אריסטו להיות מלך האתיקה?"
– "…אפלטון"
.
הם היו ממש קרובים. שנתיים ברצף היו ממש קרובים. מרחק רגע משם. לא יודע מה עוד הם יכולים לעשות, וכמה ריאליות האופציות שהצעת, אבל הקאנטיזם המוריאני יחד עם מעט האילתור המותר (פול ודאנתוני), עשה הרבה לטובת יוסטון. לפחות יותר מהניטשיזם של אוקלהומה.

יום אחד
יום אחד
4 years ago

מעולה!
רק אוסיף מילה, את פיניקס של נאש ודאנת'וני זוכרים הרבה יותר מהאליפות של דטרויט אי שם בשנות ה2000, הם שינו את המשחק ונכנסו להיסטוריה, ההיסטוריה נכתבת כל יום בכל רגע וכן, גם בעונה הסדירה שכל כך נוטים לזלזל בה, יוסטון של הארדן את מורי כתבה פרקים שלמים בהיסטוריה של המשחק בעידן שבו הכל חוסה בצל כנפיה המוזהבות של המפרצית מקליפורניה.
יוסטון צריכה להמשיך.

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
4 years ago
Reply to  יום אחד

איזה הגזמה לא מבוססת על כלום.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

מצויין, תודה רבה.
אז יש לנו את קאנט ביוסטון, את ניטשה באוק' (על פי ליוס) ואת איין ראנד בגולדן. עושה רושם שבלי גיבוי של תיאוריה פילוסופית אי אפשר להגיע לשום מקום (לפחות מאז ימיה של מיאמי, שהלכה על הדוגמה הנוצרית, עם השילוש הקדוש)

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

ניתוח מצויין. הערה קטנה – שיקאגו בחיים לא יתנו את אוטו פורטר. אם יוסטון תצליח להיפטר ממנו (חוזה גרוע אבל לא גרוע כמו ג'ון וול) זה יהיה רק לטובת קבוצה שהכוכבים שלה צעירים ועל חוזי רוקי, ולכן לא אכפת לה לבלוע את החוזה של פול. אם החוזה של פול נגמר לפני המקס של דונציץ אז דאלאס יכולה להיות רעיון מצויין. הארדן עם גורדון וטימי לידו יכולים להחיות את המותג. צריך גם מאמן חדש לדעתי, אבל לא יודע את מי הייתי מביא

שם(נדרש)
שם(נדרש)
4 years ago

תענוג של קריאה

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
4 years ago

תודה עידו,
לגבי הצעות הטרייד שהצעת,
הטיים ליין של גם דאלאס וגם שיקגו,לא מתאימים לטיים ליין שאין לפול,
הדרך היחידה להיפטר מהטעות הזאת,זה שחרור או לשלוח אותו עם בחירות ברבים,
לא מאמין שיש ג'מ שיסכים לגעת בו עם מקל,אבל מה אני יודע?

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

מה הם משיגים בשחרור?

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
4 years ago

שיחרור,ירד מתקרת השכר,או שאי אפשר לעשות את זה יותר?
להביא שחקן שיקדם אותם

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

חחח, אם היה אפשר היית רואה את זה קורה על ימין ועל שמאל. ב-2011 כשחתמו על ה-CBA הקודם היה סעיף אמנסטי שפשר לחתוך חוזה אחד אבל היה ונגמר. הם לא יוכלו להוריד אותו מהתקרה שלהם ולא להביא מישהו במקום.

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
4 years ago

המממ
התכוונתי לאמנסטי,
אז הם אכלו אותה בענק

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
4 years ago

יוסטון,
ווי גוט א ביג ביג פרובלם

אור
אור
4 years ago

diaper alert

אור
אור
4 years ago

אי אפשר להוריד שחקן מהתקרה ע"י שחרור.. אחרת לאף קבוצה לא יהיו בעיות תקרה לעולם

אור
אור
4 years ago

אהה לא ידעתי על האמנסטי שהיה

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
4 years ago

קריאה תעמוג אבל הטריידים מופרכים לגמרי. אף קבוצה לא תיגע בפול. רדיק יקר מדי. יוסטון תצטרך לשלם מס מותרות, או לחכות. מה שמעודד זה תגובת הבעלים החדשים לתבוסה , שמרמזת על רצון לשינוי.

רועי ויינברג
Admin

מצויין. הרעיון של פול נועז אבל לא אופתע אם הרוקטס חשבו עליו. הארדן לא חייב עוד רכז לידו לדעתי למרות שאין הרבה שוק ל-cp3 עם החוזה הזה. אולי הניקס אם הם לא יצליחו למשוך פרי אייג'נט טוב. הייתי רוצה לראות את מרקוס מוריס בבוסטון – יכול להשלים טוב את טאקר וקפלה בקו הקדמי.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

איך תביא את מוריס ליוסטון?

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

קודם כל, מורי הוא ה-GM לא המאמן הוא אולי קובע מדיניות אבל לא זה שיגיד לשחקנים אם כן או לא לזרוק מהמיד ריינג'. החד ממדיות של ההתקפה של הרוקטס אינה נבועת מהויתור לכאורה על המידריינג' אלא מההסתמכות המוחלטת על משחק הבידודים (מה לעשות זה עובד).כריס פול – אחד מאבירי מסדר המיד-ריינג' האחרונים ממשיך לקבל אור ירוק לזרוק מכל טווח גם ברוקטס.
אבל מה שבאמת חשוב הוא שהבעיה של הרוקטס השנה לא הייתה בהתקפה. או במילים אחרות – המורי-בול עובד והם שוב היו יעילים להחריד פשוט ההגנה שלהם העונה הייתה הרבה פחות טובה.
מהבחינה הזו אני לא רואה סיבה שהם יפרקו את הקבוצה אלא ימשיכו לנסות. הבעיה היא שרוב ההצעות שלך להחתמות שחקנים לא ריאליות. איך הם ישאירו את ריברס? אפילו ה-MLE לא יספיק לדעתי. פאריד? לא שווה להם את ה-MLE ולא נראה לי יישאר במינימום (אולי כן לך תדע). רדיק? אין סיכוי שהם יוכלו להציע לו מספיק. דני גרין? אולי אם לא יקבל הצעות אטרקטיביות . חריגות הטרייד הן בהחלט כלי שימושי אבל אף אחת מהן לא גדולה מספיק כדי להביא מישהו באמת משמעותי. אלא אם יש לך הצעות?

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

http://www.hoops.co.il/?p=130696
אני מחכה לתגובה שלך , נכתב לפני שנה כמו שאמרתי לך בדיוק מילה במילה.

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

תגובה 21 מסכמת הכל יפה 😎

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

אז לאיזה חלק אתה רוצה תגובה?
* כן יוסטון התקשו בתחילת העונה בגלל השינויים הפרסונלים.
* כן היכולת של כריס פול בירידה.
עכשיו למה שקרה בפועל מילה במילה….
*אחרי האולסטאר ההגנה של יוסטון חזרה להיות כמו בעונה שעברה וגם בפלייאוף הם שוב הקשו מאד על הווריורס.
* היכולת של כריס פול לא ירדה באופן דרסטי כל כך למרות שאתה צועק את זה בכל יום שני וחמישי. הוא היה פקטור מאד משמעוי בסדרה מול הווריורס ובלעדיו לרוקטס לא היה סיכוי להגיע בכלל לסדרה הזו.
* בסופו של דבר הרוקטס לקחו סיכון שהיו חיביים לקחת כדי לשמר את הסיכוי שלהם. והנה מבזק – הסיכוי שלהם לא אבד. הם נעצרו באותו מקו בדיוק – אצל האלופה.
* אני עדיין מחכה לשמוע איך הם היו מגיעים במצב יותר טוב לעונה הזו או לעונה הבאה (שהם מגיעים אליה בנקודת התחלה הרבה יותר טובה מהקודמת).
* אני חושב ששכחת להכניס לינק לגאונות הבלתי נגמרת שלך שחזתה את כל מה שקרה איפשהו בפוסט כאן. אולי כדאי שתעשה את זה כדי שכולנו נוכל להתרשם.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אוי לסתור את עצמך זה נחמד, צ’ה שכתבת שני תגובות לפני ״אבל מה שבאמת חשוב הוא שהבעיה של הרוקטס השנה לא הייתה בהתקפה. או במילים אחרות – המורי-בול עובד והם שוב היו יעילים להחריד פשוט ההגנה שלהם העונה הייתה הרבה פחות טובה.
״

אבי יחיאל
אבי יחיאל
4 years ago

לא יודע מה יהיה אבל אם אני מורי אני מעיף לכל הרוחות את הארדן… איתו הוא לא ייקח שום תואר ברגע האמת אין לו את האופי והמנטליות אולי אם יהיה כינור שני ולידו עוד כוכב על אז יש מצב.. בכל מקרה את דאנטוני הייתי זורק ראשון וקאפלה היה צריך לשלם לי בשביל לשחק… יוסטון שברת לי את הלב

רפיקי
רפיקי
4 years ago

הוא הסיבה היחידה שהם לא יזכו שנה הבאה בזאיון וויליאמסון

תומש
תומש
4 years ago

אני בעד שפינוזה-בול

אור
אור
4 years ago

לא ציינת את הגמישות שאין להם תחת תקרת השכר, ככה שלדבר על החתמות כמו של אוסטין ריברס, רדיק או גרין זה בעייתי.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago
Reply to  אור

בלשון המעטה.
אין להם גם הרבה גמישות מעל התקרה…

אור
אור
4 years ago

איך שאני רואה את זה רק טרייד על קאפלה יכול לגרום לשינוי משמעותי, כמובן שצריך קבוצה שתיקח אותו ומזל בשביל שזה גם ישפר את הקבוצה

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago
Reply to  אור

זו מחשבה מסוכנת. קאפלה חשוב לקבוצה למרות הסדרה הנוראית.

אור
אור
4 years ago

אם לא תהמר לא תרוויח, לא צריך סנטר שמרוויח הרבה מול ג"ס ובכלל בליגה של ימינו, זה קשה לביצוע ככה סתם אבל עקרונית בטווח הקצר עדיף להם שחקן כמו דני גרין וסנטר נגר בחוזה מינימלי יחד עם ננה ופאריד. בטווח הארוך אני לא רואה אותם מתמודדים על משהו גם ככה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

גילרי מי ייקח את קאפלה עם החוזה שלו? הוא לא שווה אפילו חצי ממנו. קבוצות יודעות במערב שהדרך לאליפות תעבור בגודלו סטייט ושם אין לו מה לתרום, בלי הארדן ופול הוא לא שווה גרוש. בכללי יוסטון צריכה מאמן זה הדבר החשוב ביותר ולהאריך את הרוטציה איך זה קורה רק אלוהים יודע

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

כן ברוך, הבנו כולם לא שווים. כל מי שהיו לא שניים וחצי משחקים גרועים לא שווה כלום ונגר. אתה לא צריך להזכיר את זה כל פעם. גם לא את זה שאתה בודאות היית עושה עבודה יותר טובה מחצי מהג'נרל מנג'רס בליגה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

לא מחצי ממש לא אמרתי את זה , סך הכל העבודה של מוריי במשך שנים הייתה מצויינת, אבל אני די בטוח שהייתי עושה עבודה טובה יותר מקולנגנלו דוק ריברס שהיה בעמדת הGM, מקונדו, מגיק ופלינקה … אפילו קופים היו עושים עבודה טובה מהם, הבעייה שיש הרבה פרוטקציות בליגה רוב הGM באו בגלל שהיו שחקני עבר מבלי שיש להם את הידע הדרוש והכלים הדרושים ומכאן באה הבעיה ובלי להעסיק את האנשים הנכונים (חלק מGM לא יודעים את תקנות תקרת השכר) , דנו על זה כבר בעבר רק לראות את המשא ומתן של הלייקרס והפליקאנס.או את ההתנהלות של הניקס במשך שנים. וזה הדבר האבסורדי ביותר שעסק ששווה מיליארד דולר מתנהל כמו מכולת שכונתית

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
4 years ago

בחיי, זאק קולינס עם ה-3.6 מיל' לעונה עדיף על קאפלה איך שלא תסתכל על זה. הוא אפילו מביא קליעה מבחוץ.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

ברוך מכיוון שאתה חי בהזיה הזו אז תן לי להגיד לך באופן הכי ברור שיש – אתה היית גורם לבילי קינג להיראות כמו מנהל העונה.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

ג'ולרג' קאפה חתיכה מאד חשובה בפאזל של הרוקטס. המוריבול מבוסס הרבה מאד על נקודות מתחת לסל וקאפלה התאמה מושלמת ליכולות של הארדן. אי אפשר לקחת פלייאוף גרוע ולשכוח כל מה שהיה לפניו. למקרה וזה לא ברור – לא כל סנטר יכול לתת את מה שהוא נותן. זאק קולינס על חוזה רוקי וגם הוא יקבל בעוד שנתיים חוזה שכולנו נתווכח עליו.

אור
אור
4 years ago

בגדול אין להם הרבה מה לעשות חוץ מלקוות שדוראנט יילך והם יוכלו להתמודד עם מי שיישאר.

דרייק
דרייק
4 years ago
Reply to  אור

אור מתחליף כבר חיתול ולך לישון כבר מתי תבין שבכדורסל אתה לא מבין???!?

אור
אור
4 years ago
Reply to  דרייק

ומי אתה?

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

תודה טור טוב למרות שהרעיונות הזויים אפילו יותר מאוהד של בוסטון שבוע שעבר שרתה לקבל את קמבה על היווארד.
.
אף אחד לא יגע בפול הוא שחקן גמור ואחד החוזים הגרועים בליגה, כמו שכתבתי עונה שעברה שזה הייתה שירת הברבור של הרוקטס והרכב היה חייב להתפרק היה חייב לוותר עליו ולא להביא לו את החוזה הזה, גם קאפלה בלוף שעקץ את יוסטון, אין להם אפשרות להתחזק בכמה שנים הקרובות בשוק החופשי פרט לשחקני מינימום , והתקרה שלהם תהיה חצי גמר מערב בשנים הקרובות, השנה כל הכוכבים הסתדרו בסדרה בשבילם והארדן פשוט קרס במפגן לוזריות ועייפות אדירים .
.
דאונתני הוא לא גאון התקפי אין להם תרגיל אחד לרפואה אם יש לו את השחקנים הנכונים כמו הארדן ומאש זה יעבוד אם לא השיטה תיכשל, אין לו מושג בניהול רוטציות ושנה אחרי שנה השחקנים קורסים אצלו מהרגליים בפלייאוף .
.
טאקר וריברס לא יחזרו (טאקר יכול להוציא חוזה ל& מציון לעונה ומפונה בקבוצה אחרת על שם אריזה עונה שעברה), ריברס וגורדון גם יחפשו קבוצות ובעיקרוח הקבוצה גמורה
רדיק לא יגיע אליהם בחיים.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

רק שטאקר על חוזה לשנתיים הקרובות אז כנראה שהוא יחזור. גם גורדון על חוזה ככה שההתעקשות שלך לפרק את הקבוצה לכל הרוחות לא בדיוק תלך.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

כן בדקתי עכשיו טאקר על חוזה יחסית נוח אבל אי אפשר לבנות על הגוף שלו שיחזיק במעמסה הזאת בטח בגיל שלו והסגנון משחק שלו, גורדון גם טוב שנשאר, אבל שוב עם פול זה עצם בגרון אני צריך להחזיר אותך לדיון שלנו שנה שעברה זה פשוט גאוני , בדיוק מה שכתבתי לך על איך יוסטון תראה הגנתית עם האבידות של אריזה על הקיץ הנוראי של הרוקטס עם החוזה של פול (טעיתי לגבי קאפלה בזמנו חשבתי שהוא חוזה טוב), שוב מילה ומילה מממה שכתבתי לך קרה
http://www.hoops.co.il/?p=130696
פשוט לקרוא ולהתענג

Berch
Berch
4 years ago

לא נעים לומר אבל נראה לי שהניקס יקפצו על כריס פול.
לא יודע מה יוסטון יכולה לקבל מזה אבל דולאן מספיק אהבל בשביל ללכת על זה
🙂

יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
יואל יצרן טיטולים לשיקוצים
4 years ago
Reply to  Berch

אחרי מה ששיקגו עשתה בעונה האחרונה,
פורמן המג'נון גם מסוגל לקחת את פול.
בלי חוסר נעימות,

רפיקי
רפיקי
4 years ago

אוטו פורטר וזאק לווין טובים יותר מכריס פול
כל אחד מהם בנפרד

איש הערפל
איש הערפל
4 years ago

אז יש למו את קאנט ביוסטון, ניטשה באוקלהומה ומה קיבלנו בלייקרס – אורן חזן בואכה מירי רגב? 🙂

רפיקי
רפיקי
4 years ago

יוסטון צריכים להביא את אמביד וכולם מסודרים.
הארדן יגיד שהוא בוכה רק כדיי להזדהות עם ג'ואל, ג'ואל יגיד שהוא שיחק גרוע כי הארדן הדביק אותו בכינים וכריס פול לא יהיה השחקן הכי שמן בקבוצה

דדי
דדי
4 years ago

חריגות הטרייד של יוסטון זניחות.
יצטרכו הרבה מזל כדי להביא מאחת מהן שחקן רוטציה, מה גם ששימוש בהן הוא דרמטי מבחינת הפיירול – דבר שיוסטון אלרגיים אליו.
.
חריגת המיד לבל זה הכלי המשמעותי היחיד שלהם הקיץ, ויצטרכו לבחור בין להשתמש בו על ריברס לבין להביא שחקן אחר.
.
הטריידים לא בכיוון של אף אחת מהקבוצות המעורבות (חוץ מיוסטון…).
.
להיפטר מפול זה המהלך היחיד, והיעד התיאורטי היחיד שאני רואה הוא מינסוטה –
.
פול ובחירת סיבוב ראשון 2020
תמורת
וויגינס ודיינג
– מה שישחרר גם את קאפלה לטריידים נוספים לאיזון הסגל.
אולי אפשר גם לדחוף איזה סיין אנד טרייד קטן של טוליבר כחלק מהדיל אם זה לא יעלה את יוסטון מעבר למס.
.
בגדול, המצב בקנטים.

Anonymous
Anonymous
4 years ago
Reply to  דדי

לא יכולה להעביר את בחירת סיבוב ראשון 2020… כי 2019 הולכת לקליבלנד

דדי
דדי
4 years ago
Reply to  Anonymous

יכולה אחרי הדראפט בלי שום בעיה.

Anonymous
Anonymous
4 years ago
Reply to  דדי

כי אז דראפט 2019 לא נחשב ברצף של 2 ומעלה?
למדתי משהו. תנקס

דדי
דדי
4 years ago
Reply to  Anonymous

כן. הספירה היא תמיד לטריידים עתידיים.

Ido
Ido
4 years ago

כל שנה יוסטון נעצרת באותו סיום. כמו חלום רע.
לפי דעתי סוד ההצלחה שלהם זה גם סיבת הכישלון. אני מדבר על שיטת הבידודים. על פי השיטה הארדן עולה להתקפה וזורק לסל. מה שאומר שגורדון לא ייגע בכדור או שומפרט או ננה. שלושים ארבעים דקות לתוך המשחק כל שחקני המשנה יהיו קרים ואם החרא פוגע המאוורר כמו בארבע השנים האחרונות, הם יעופו.
אין מצב שאיזה רודני הוד או אבן טרנר יצילו אותם בגלל שהם לא יראו כדור ויהיו קרים.
בהתאם לשיטה השחקנים היחידים שיכולים להתאים לפזל זה שחקנים שיוצרים לעצמן או שחקני הגנה בלבד ואם כאלו התקרה שלך זה סיבוב שני .
וזה שיש לך את כריס פול. המרכז הטוב בליגה. פשוט בזבוז של כשרון, על אנטי שיטה.

דדי
דדי
4 years ago

הבנתי שננה מתכוון לפרוש, אז יש אפשרות לתכמן איתו ככה שלא יודיע בינתיים על הפרישה, יממש את אופציית השחקן שלו, ויתן ליוסטון חוזה מסתיים של 3.8 מיליון להשתמש בו בטריידים.
קצת מסריח, יש סיכוי שהליגה עולה על זה ופוסלת, לא סביר שיקרה,
ועם כל זה – עדיין אפשרי.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
4 years ago

הדיבור טרייד על הארדן, שמגיע דווקא ובעיקר מהכיוון של אוהדיי הרוקטס שהיללוהו
זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי/ראיתי אי פעם.. ואני קורא את השטויות של ברוך & שמעון כל לילה.
.
כדורסלנית – הארדן השחקן השנוא עלי בליגה.
אבל אם מבודדים את האלמנט הדי לא חשוב הזה שנקרא "כדורסל" – אז הוא אחד מהאהובים עלי ביותר.
לבחור יש נפש של ילד – פיראט. פיראט שחור הזקן. ולכן גם הכדורסל שלו "פיראטי".
אבל שוב, אם מגלחים את הכדורסל הנכלולי שלו…
נותר בסך הכל ילדון פיראט תם ומאוהב :
.
https://www.youtube.com/watch?v=iLDVsHt15IA

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אף אחד לא אמר להטריד את הארדן, בסוף הוא טופ 5 בליגה והקבוצה לא יכולה להתחזק בלעדיו (פול וקאפלה לבד תוקעים 56 מליון), הממזר תסתכל בדיון שלי עם גילרי לפני עונה ללקק את האצבעות
http://www.hoops.co.il/?p=130696

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
4 years ago

באתר של המתחרים. קפצתי לבקר שם לרגע קט, בעיקר כדי ללגום את הדמעות..
מה רבה היתה הפתעתי לגלות את כל עגלת יוסטון תוקעת סכין בגב של גדול שחקניה במילניום הנוכחי..
.
יש לו עוד 3 שנים. יעשה אליפות – טעית. לא יעשה – צדקת.
בסופו של דבר זה עסק עם הימורים וסיכונים. חלקם מצליחים וחלקם לא.
ואני מאלו שלא חשבו עוד מההתחלה שהעסק עם פול יעבוד, ואמנם הם לא זכו עדיין באליפות,
אבל זה עובד יותר טוב משחשבתי.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

ממזר תראה את הדיון על החוזה של פול על הירידה שלו ביכולת החשיבות של אריזה ומבה אה מוטה להגנת החילופים, על התקרה של יוסטון השנה, על כל שהקבוצה נחלשה משמעותית בצד ההגנתי, חזיתי מילה במילה ואז יש את התגובה של גילרי מהיום
״בל מה שבאמת חשוב הוא שהבעיה של הרוקטס השנה לא הייתה בהתקפה. או במילים אחרות – המורי-בול עובד והם שוב היו יעילים להחריד פשוט ההגנה שלהם העונה הייתה הרבה פחות טובה.״

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
4 years ago

אני לא צריך לראות את הדיון. אני זוכר אותו כמעט בעל פה.
.
ובכל זאת הצצתי בדיון.. הוא כתב לך שם שהוא מסכים בהחלט שזה חוזה נוראי,
אבל סוג של ברירת מחדל, אני מניח שהוא התכוון להתחייבות.
לכן השאלה היא יותר על החוזה הראשון עם פול – כן/לא.
.
תאמין או לא אני מאמין שגולדן היתה מתגברת גם על עילויים כמו אריזה, והבחור השני.
זה לא שאוסטין החטיא 0/12..

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

על ההגנה שנחלשה , על התקרה של יוסטון… יש נביא בעירו הכל היה צפוי וכתבתי את זה שחור על גבי לבן, בקטע שגילרי כמו רבים מאוהדי יוסטון לא קלטו עד כמה הקבוצה נחלשה

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

ברוך הקבוצה לא ממש נחלשה. לא סתם הווריורס חגגו את הניצחון כאילו לקחו אליפות. הם התקשו בתחילת העונה אבל לפלייאוף הגיעו באותן כושר של העונה שעברה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

ברור שיחגגו הם ניתחו אחרי שבאו מעמדת האנדרדוג על אחרי שכל אחד בתקשורת אמר שבלי הארדן עם היכולת שקרי והספסל מציגים זה לא באמת סיכוי, הקבוצה של שנה שעברה הייתה מנצחת את הסדרה זאת של השנה לא.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
4 years ago

קאפלה הוא עדיין אותו אולר שוויצרי
שהשמיד הגנתית והתקפית את גובר, טאונס, אדאמס ובערך כל גבוה בליגה שלא קוראים לו דונקי ו… קוון לוני. LOL
אותו קוון לוני.. שמרגע שהייט חפר עליו לפני כמה שנים שאלמלא פציעה היה ב טופ 10 פיק דראפט,
אני מחכה בסבלנות של נזיר טיבטי עם התפרצויות זעם פה ו שם, שיהפוך ל רובוטריק
בדיוק כשכבר אמרתי נואש באה לה מטמורפוזה ודווקא על השפיץ של האולר.
בכל אופן.. קאפלה עוד צעיר ועוד נכונו לו חוזים מופרכים רבים.

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

חחחח

מנחם לס
מנחם לס
4 years ago

תודה עידו. הגעתי באיחור רב לפוסט הזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אוי זה פשוט תענוג ללקק את האצבעות רק לראות את הדיון משנה שעברה עם גילרי
http://www.hoops.co.il/?p=130696
הקטע שזה היה כל כך צפוי לגבי הרוקטס שאפילו ילד יכל לראות את זה , אבל גילרי זה מה שקורה שמסתמכים רק על סטטיסטיקה מבלי לצפות באמת במשחקים, פרטיטה צריך לקרוא את זה ולהציע לי חוזה בגיל 80

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
4 years ago

ברוך נשמה..
אני מזכיר לך שכתבת בעבר ש "סילבר מכר את יוסטון בגמר קונפרנס שנה שעברה"
וכתבת שגם השנה הוא ימכור אותם, ומכר אותם כבר ב גיים 1.
אז אם זו הקונספירציה, קצת אבסורד להעיר למישהו שההימור שלו על יוסטון לא עבד…

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

ליוסטון לא היה שום תירוץ ליכולת הזאת בגיים 5 ו6 קריסה ואין קשר לשיפוט לצערי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
4 years ago

LOL ומה לגבי שנה שעברה ?…

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

עונה שעברה הם באמת יכלו לבכות, על השיפוט, בטח בגיים 7 אבל זה עדיין לא מצדיק 0-27, השנה לא היה להם את אותה הגנה וזה הסיבה להפסד בסדרה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
4 years ago

אז סילבר לא מכר אותם ב גיים 1 ? או ש רק ב גיים 1…

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

תגובה 21 סיכמה הכל יפה😎

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

אז זה שוב מה שיש לך להגיד – "לא רואים משחקים"?
אז בוא תגיד לי מה נורא כל כך בעונה של הרוקטס. אותה התרסקות נוראית שצפית?
ואני מזכיר לך שכל הדיון היה על החוזה של כריס פול שהם למעשה היו חייבים לתת לו בעקבות ההסכם (או לתת לו ללכת). אם אתה חושב שהרוקטס היו מאתגרים את הווריורס באיזשהוא אופן ללא כריס פול אז אתה יותר הזוי ממה שאני חשבתי.
אתה מוזמן גם לעבור ולראות איזה עונות מצוינות באהא-מוטה ואריזה נתנו העונה בקבוצות אחרות.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

מה נורא ברוקטס? הם הפסידו ללא דוראנט וללא קאזינס ועם חצי יכולת של קרי, התרסק להם כל הציפיות בפנים, גם דאונתני הבין שנה כה הזאת הם לא יתאוששו מהר, זה היה צפוי חבל שוב שאתה סותר את עצמך במקום להגיד טעיתי ולהקשיב, להסתכל בתגובות מה נכתב, זה די מצחיק עידו רשום הכל שחוק על גבי לבן בדיוק מה שקרה עם יוסטון במהלך העונה.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

אכן שחוק על גבי לבן…
ברור שקשה להתאושש מהפסד כזה.
במה אני סותר את עצמי (אתה בטוח שאתה מבין מה זו סתירה)?
טענתי אז שהדרך היחידה של הרוקטס להישאר רלבנטים היא להחתים את פול מחדש על חוזה שכם אני הסכמתי הוא מעל השווי שלו.
הם אכן היו רלבנטים העונה ויישארו כאלה גם בעונה הבאה.

שמואל
שמואל
4 years ago

אני רואה הרבה תגובות בסגנון 'יוסטון כשלה. לבנות מחדש' ובאופן כללי זו התחושה, שיוסטון לא הצליחו להגיע למטרה שלהם.
אבל למה בעצם? כי הם לא הצליחו להביס את גולדן סטייט? אתם רציניים? נכון, זו הייתה הכוונה המוצהרת של מורי, והוא בנה את כל הקבוצה סביב העקרון הזה. אבל כולם כאן חשבו שהיחידים במערב שיכלו לפגוע בגולדן זה יוסטון. וזה נכון במידה מסויימת (למרות שלא הצליחו השנה). זו כבר הצלחה.
צריך לזכור, אף אחד לא הביס את גולדן סטייט הנוכחית. אף קבוצה לא הצליחה לאתגר אותה בשנתיים האחרונות, ובצדק. מדובר בקבוצה עם שניים מחמשת השחקנים הטובים בליגה, ועוד שני אולסטארים משכמם ומעלה הראויים לחוזה מקס' (דריימונד ראוי רק על התפקיד שלו בגולדן ומה שהוא נותן להם, בכל קבוצה אחרת הוא פטריק בברלי גבוה). אף אחד לא מאתגר אותם ובהגיון מוחלט. אם ג"ס לא יזכו השנה זה נטו באשמתם ולא הייתי מהלל את פורטלנד או מילווקי על כך.
יוסטון סיימה עונה שהתחילה חבולה ופצועה עם מאזן של 53 נצחונות (זהה לפורטלנד במקום השלישי), בהתחשב בתנאים שהיו להם מדובר בעונה סבירה, בוודאי לא כזו שמפרקים עונה בגללה. שיטת המשחק שלה בנויה בשביל הארדן ושחקני הכנף הבינוניים שלה, עם עוד קצת כישרון הם היו מתחרים על האליפות ***בעונת nba רגילה***.
הנקודה הנוספת היא שאף קבוצה אחרת לא התחילה את העונה במטרה מוצהרת 'אנחנו נביס את גולדן סטייט', כי אף אחד לא באמת חושב שזה יקרה. המטרה היא להגיע עד אליהם, ומה שקורה אז כבר לא משנה. אם פגשת אותם בסיבוב שני, שלישי או גמר, זה לא משנה. אף אחד לא מצפה שתנצח אותם, רק שתיתן קרב ראוי בשישה משחקים. שבעה משחקים זה כבר וואו אבל אף אחד לא חושב לנצח אותם. בוסטון, טורונטו, מילווקי, פילדלפיה וכן הלאה לא ראו עצמם כאלופי הליגה אלא אלופי המזרח. אף אחד לא חושב שיאתגר אותם.
אז מה אתם רוצים מיוסטון? כי הם ניסו? כי הם הצהירו כוונות? כי הם שנה שעברה באמת היו קרובים? מגיע להם רק כל הכבוד על זה, לא שום דבר אחר.
תבינו, הליגה בהפסקה של כמה שנים. אין תחרותיות על המקום הראשון. נחכה עד שיתפרקו (בקרוב, אמן) או עד שמישהו יגבור עליהם במזל מוחלט. זה לא הסופר טים הראשון ולא האחרון, אבל עד הסופר-טים הבא- רק נחכה שהליגה תחזור להיות תחרותית באמת.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  שמואל

כתבתי בדיוק מה שיקרה לרוקטס, הם נכשלו הם שיחקו מול קבוצה ללא דוראנט ללא קאזינס עם הספסל הקצר ביותר של הלוחמים, ונגד חצי קרי ביכולת ופשוט הפסידו במפגן לוזריות מדהים, לא היה פה שום סופר טים במשחקים 6-7 , וזה ההבדל בין לברון וקיירי שהיו לוקחים את זה לבין הארדן ופול (התמודדו עם קבוצה עמוקה משמעותית עם שחקנים בכושר טוב יותר במשחקים 6-7 מול גולדן סטייט) .

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

בדיוק.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

עזוב שמעון אבל אנחנו לא מבינים (: , ברט בראון הוא מאמן מדהים וכל GM בליגה עשר רמות מאיתנו, אנחנו רק רפי הבנה שכל פעם צודקים

שמואל
שמואל
4 years ago

אני לא חושב שאתם בהכרח טועים. במיוחד בקטע של ברט בראון…
אני פשוט חושב שבסה"כ אי אפשר לראות את זה ככישלון, לפחות לא ככזה שגורם לפירוק של קבוצה ולבנייה מחדש. צריך לקחת אוויר ולהשתפר עד שגולדן סטייט תחזור להיות מה שהיא הייתה. כלום.
האם הארדן ויוסטון פישלו במשחק 5 ו6? כן. אבל אני עדיין מאמין שגולדן הייתה לוקחת את אחד המשחקים גם אם יוסטון הייתה נלחמת, ולבסוף גולדן הייתה לוקחת את הסדרה. אין מה לעשות, גם בלי דוראנט מדובר בקבוצה הטובה בליגה, גם אם בפער קטן יותר.
כל מה שאני אומר זה שלא צריך לפרק, יש להם מוצר שעובד יפה למרות שאני לא אוהב את הסגנון. הם צריכים להוסיף נפח לקבוצה בדוגמת שחקני כנף טובים ולא בינוניים כמו היום, והם ימשיכו להיות בדיון על המקום השני אחרי גולדן…

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  שמואל

תקרא את הדיון משנה שעברה , יוסטון הפסידו בגלל ההגנה כתבתי שהיא נחלשה, שפול ירד, ללא דוראנט הם ממש לא הקבוצה הטובה בליגה (אני מוכן להתערב על כל סכום שמילווקי לוקחת אותם במקסימום בשישה משחקים ללא דוראנט), הם גם לא מקום שני כמו שכתבתי שנה שעברה יוסטון זה קבוצה חלשה משמעותית מזאת של עונה שעברה, קליבלנד 2016 נצחה את גודלן סטייט עמוקה וטובה יותר (ללא דוראנט עם דוראנט זה סקאלה שונה).

חלק מהתגובות שכתבתי שנה שעברה:

״אוקי והתרומה של אריזה במיוחד בחלק ההגנתי? יוסטון נחלשה מאוד בהגנת החילופים שלה, פול הזדקן בשנה אני לא רואה איך הקבוצה התחזקה״

״ומה קרה לו בסדרה? נפצע אז לתת לשחקן בן 34 חוזה כזה שנפצע סדרתי בכל פלייאוף או בכל עונה זה טמטום , לגבי הירידה של פול ביכולת הקטע העצוב שזה לא יהיה עוד שני עונות כבר העונה אני מאמין שהירידה הדרסטית תגיע כבר העונה (כבר 3 עונות מצפים לזה ממנו), לא היה שום סיבה לתת לו את החוזה הזה שבעצם החליש את הקבוצה .שהייתה צריכה לוותר על עוגן הגנתי כמו אריזה ומבה אה מוטה (שנעלב מיוסטון ועדיף לחתום בקליפרס).״

״הירידה של פול זה עניין של זמן, כבר שלוש שנים מחכים לה ולדעתי העונה תגיע באופן דרסטי.האבידה של אריזה בצד ההגנתי מאוד משמעותית לדעתי , והתוספת של כרמלו היא גרועה ומורי ויוסטון יחוו את זה על בשרם. אני לא רואה אותכם חוזרים לגמר המערב לצערי ״.

אין לקבוצה אפשרות ללכת לבנייה מחדש הם צריכים לנצל את הארדן עד תום ולצערם אליפות בעידן שלו הם לא יראו בגלל הקיץ נוראי של שנה שעברה. זה היה צפוי וברור הגנת חילופים יכולה להתאפשר רק בעזרת פווארדים וגארדים ורסטיליים ליוסטון השנה
לא היה כאלה זה הרבה יותר מתיאום .

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

אכן כזה מפגן לוזריות שווריורס חגגו כמו שלא חגגו באף אליפות מאז הראשונה.
תמשיך לקשקש על הגנת חילופים לא מתאפשרת בלה בלה בלה ותס כל שוב על הסדרה בה הרוקטס שוב הוציאו את הווריורס מתבנית המשחק שלהם.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

הרוקטס עונה שעברה עצרו את הווריורס עם דוראנט על שני משחקים מתחת ל95 נקודות. השנה אפילו לא פעם אחת שוב לסתור את עצמך עידו זה נחמד.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

זה נראה לך טיעון רלבנטי?

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

עידו הטיעונים היו:
1. שהגנה של הרוקטס נחלשה משמעותית – נכון תבדוק את הדפנסיב רייטינג שלה, שאיבדה של אריזה בצד הזה תפגע בהם.
2. שפול בירידה דראסטית- פרט למשחק 6 איזה משחק הוא היא טוב בסדרה?
3. שהתקרה שלהם זה חצי גמר המערב.
.
מה לא היה נכון בזה? הם הפסידו במשחק 6 לקבוצה חלשה משמעותית מזאת של עונה קודמת , הם הפסידו את הסדרה לקבוצה ללא דוראנט , ללא קאזינס עם חצי קרי ,הם נראו חסרים פחות עמוקים הרבה יוצר חלשים. מה לא נכון בזה?

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

ההגנה באמת הייתה חלשה יותר בתחיל העונה (הרבה גם בגלל עזיבת עוזר המאמן) תסתכל מאז האולסטאר לרוקטס הייתה את ההגנה השנייה או השלישית בטיבה בליגה.
התקרה שלהם זה חצי גמר מערב? יש לך את זה ביותר דמגוגי? אולי זה בגלל שהם פגשו את הווריורס?
סדרה ללא דוראנט? חצי קרי? תגיד לי איפה אתה חי? קרי שיחק כל הסדרה, דוראנט החמיץ משחק וחצי.
לך הם נראו יותר חלשים – לא לווריורס.
להזכיר לך את הסדרה של העונה שעברה? כמה משחקים נגמרו בתבוסות? לא היה כאן משחק אחד שהרוקטס לא היו בתמונה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

עידו הם עפו בחצי גמר?
1. מה הייתה הסטטיסטיקה של קרי עד סוף משחק 5, היה להם הזדמנות לנצח את גולדן סטייט היה 68-67 אם אני לא טועה כשדוראנט נפצע, וקרי השחקן הכי חלש אצל הלוחמים, משחק הבא שוב ללא דוראנט וקאזינס, קרי עם 0 נקודות במחצית ועדיין לא פתחו ייתרון וספגו 118 נקודות 49% מהשדה 42% מ3. הם גם לא היו עוברים את פורטנלד/ דנבר. זה לא הם שרצו לפגוש את הלוחמים רעננים?

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

כן הם הודחו בחצי הגמר. זה אומר שזו התקרה שלהם?
מה הקשר לסטטיסטיקה של קרי? הוא היה על המגרש או לא?
מה אתה בכלל מכניס את קאזינס לסיפור?
תמשיך לעוף על עצמך. עדיין לא הסברת איך הם היו נותנים עונה טובה יותר בלי ההחתמה של פול.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אמרתי בלי ההחתמה של פול, אמרתי בלי לתת חוזה שקרוב למקס במקום 40 20-25 מליון וגם משאירים את אריזה.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

אני לא אתחיל את הדיון מחדש אבל הסברתי לך גם אז למה זה לא היה ריאלי.
אם אתה חושב שאריזה הוא מה שהיה עושה את ההבדל אז באמת יש לנו פה בעיה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

הדפנסיב רייטינג בסדרה היה 115 נקודות שנה שעברה בסדרה מול הלוחמים 110.5 מבין את ההבדל?

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

עידו פול לא שיחק הרבה העונה. אני חושב דיוסטון היו עושים מקום 4 גם בלי כריס פול

Anonymous
Anonymous
4 years ago

סיכום כל המקובץ:
יוסטון אין דיפ-שיט ===> המיטב שהיא יכולה לעשות זה לחכות כמה שנים, ואז נראה.
זאת אומרת, סטגנציה ודעיכה. כי הרי יש לצפות שקבוצות אחרות, בטח במערב, רק יתחזקו. בטח עם נדידת הכוכבים הצפויה הקיץ.
לכן אין מנוס אלא, כן – טרייד על הארדן.
להחיש את הקץ הבלתי נמנע, כדי לברוא קבוצה חדשה.
כריס פול לא יעבור. סביר להניח שגם לא קלינט קאפלה. רק הארדן, שהמנייה שלו עודנה בשיא, או קרוב לשם.
צריך לקבל החלטה –
אנחנו ממשיכים ללכת על עוד כמה שנות סן אנטוניו כאלה (והאuפי של יוסטון, הבעלים והמאמן הוא ההיפך מהאופי הכפרי-האיטי של הספרז, שמצידם אפשר עוד 100 שנה ככה, רק עם התפתחות איטית של צעירים מהגורן ומהיקב. ואין ליוסטון גם את מי לפתח. אין לה בחירות דראפט. פשוט אין לה כלום, בגלל המשכורות הענקיות שסותמות הכל).
או: שאנחנו חותכים כבר היום, את מה שממילא יתפרק בהמשך, והוא יתפרק בצורה עוד יותר מכוערת. חותכים עכשיו כשהקבוצה יכולה להבריא יותר מהר. המתת חסד עכשיו עבור העתיד.
trade harden.

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

הדבר היחיד שיכול להציל ליוסטון עונה הבאה זה להנחית את אנתוני דיוויס תמורת קאפלה גורדון 8 בחירות דראפט ועוד.
אף אחד לא יגע בחוזה של פול חברים אל תחיו בהזייה.
מה המאבס צריכים את פול לעזאסל?? לוקה רכז הרבה יותר טוב.
טרייד על פול אם יהיה יהיה רק שהוא יהיה חוזה נגמר

Anonymous
Anonymous
4 years ago

מכל ההצעות המופרכות בעליל, דווקא כיוון ניו אורלינס נשמע קצת הגיוני. לא הרבה, אבל משהו לבוא איתו לשולחן.
AD על גורדון וקאפלה? בערך. לא קאפלה – אף אחת לא תיגע בחוזה האיום שלו. תזכורת – עוד 4 שנים (!) על 16-20 מיל' לשנה.
תיקון: AD על גורדון + חוזה המציאה של PJ טאקר. כסף-wise זה עובר. פלוס כמה בחירות דראפט להמתיק.
עדיין זה סיכוי של 1 למאה, AD בטח יזכה להצעות יותר טובות. עדיין הדבר היחיד בערך שמורי יכול לגשת איתו, בלי שיצחקו לו בפרצוף, באמת הסיכוי שאחרי האחרון לעוד ריצה אחת של הארדן ביוסטון לטבעת החמקמקה.

Anonymous
Anonymous
4 years ago
Reply to  Anonymous

נותן לפליקנס בסיס של הולידיי, גורדון, אטואן מור, טאקר ורנדל, עם מקום פנוי בשכר להביא סמול-פורוורד טוב. משהו ללכת איתו הלאה אחרי הזוועות של העונה האחרונה.
יוסטון תישאר עם הארדן, פול, ופרונט של AD וקאפלה. אין שוטינג גארד אז הארדן יצטרך לזוז לשם, וגם אין סמול נורמלי, אבל מי שמגריל את AD לא צריך להתלונן, בטח לא יוסטון. שוב – סיכוי קלוש אבל דבר עם מורי 🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago
Reply to  Anonymous

זה משהו שכבר הצעתי בעבר פה ודווקא הייתה חבילה נחמדה עם חוזים נגמרים שמפנים מקום גם לנא אבל החוזים הנגמרים עכשיו כבר לא תקפים אז החבילה פחות טובה. תראה בפוסטים על הטריידים שהיו פה

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago
Reply to  Anonymous

אכן אול אין לשנה אחת עם דיוויס. בצירוף 8 בחירות דראפט. ריצה אחת אחרונה בטרם המועדון שוקע.
גם פורטלנד חייבת להמר על זה ונראה לי שליליארד מאד לוחץ להביא את דיוויס ומאמין שפורטלנד מנהלים איתו מגעים לעונה אחת אפילו. ליליאד בשיא מקולום בשיא דיוויס בשיא זה קבוצה לאליפות בהחלט. מה גם שדיוויס סה החולשה הכי גדולה של הווריירס.
מאד הייתי רוצה לראות את דיוויס בפורטלנד האמת לפני המעבר לאל איי כשחקן חופשי

Anonymous
Anonymous
4 years ago

הלוואי פורטלנד. רק אין לה שקל… פשוט כלום. ובנוסף אינס קאנטר, הצ'יף אמינו, סת' קארי, רודני הוד משתחררים…
פורטלנד כבר בצרות איך לשמור על הקיים, שום סיכוי להנחית סופרסטאר מהסוג של AD

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
4 years ago

מאמר מצוין ודיון פורה בתגובות. תודה רבה עידו וכולם.
.
דעתי האישית – וואלה יא איבני, לא יודע.
.
פרישה מפתיעה של כריס פול שהחליט לרוץ לנשיאות תפתור חלק מהבעיות, השתלת קור רוח של קוואי בהארדן תפתור חלק אחר. שתיהן כנראה לא יקרו, והתקרה של יוסטון כנראה לא תגבה בעתיד הקרוב.
.
אפשר לחשוב על פתרונות שלא בהכרח יגביהו את התקרה אבל יכולים לזרז את התהליך בדמות טריידים עתירי סיכון בפני עצמם על חוזים קשים אחרים בליגה נוסח וויגינס ופתטימי שהוזכרו כאן. מורי כבר יחשוב על משהו, אז יקרו דברים, אבל הסבירות שישנו את התמונה בכללותה נמוכים.

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
4 years ago

אני יודע שזה הבונטון העכשיו לקבור את יוסטון,
לתאר את הארדן כלוזר,
לסכם את העונה שלהם כאכזבה.
.
האמת היא שהם מרחק כלום מלהדיח את האלופה המכהנת, והפייבוריטית הברורה לזכייה באליפות.
לפעמים הפער בין צל"ש ולטר"ש הוא שלשה אחת שנכנסת או שלא נכנסת. שריקה אחת שנשרקת או שלא נשרקת.
.
מה צופן בחובו העתיד?
צריך לבחון את המצב בראייה לטווח הארוך, ולטווח הקצר.
בטווח הקצר (שנה הבאה), שוב יוסטון יתמודדו על האליפות. ההבדל מהשנה הוא שיש מצב שגולדן סטייט כבר לא יהיו אותה קבוצה,
מה שיגדיל את הסיכויים של יוסטון לצלוח את אותה משוכה שהכשילה אותם פעם אחר פעם בשנים האחרונות.
.
בטווח הארוך?
א. ברור לי, כפי שזה היה ברור למורי, כפי שזה ברור לכל. החוזה של פול יהפוך למכשלה.
הוא הוחתם במטרה למקסם את סיכויי הקבוצה בטווח הקצר. הרבה ברירות לא היו.
ב. הארדן לא הולך לשום מקום. אם גם בשנה הבאה יוסטון לא יזכו באליפות, מורי ימשיך לנסות לבנות סביב הארדן קבוצה לאליפות,
ימשיך לנסות לעשות "נוביצקי".
יצליח או לא, זו שאלה טובה.
.
תודה עידו. יופי של פוסט!

Anonymous
Anonymous
4 years ago

הכל טוב ויפה – רק איך מורי יכול לשפר ו"להמשיך לבנות סביב הארדן קבוצה לאליפות"? בתכלס. כי אותו דבר (רק פחות – חצי קבוצה הולכת) לא מספיק, גם אם דוראנט הולך, בטח עם כל התמורות שצפויות במערב. תן הצעות ממוחך הקריאטיבי…

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago
Reply to  Anonymous

גם הארדן לא יהיה ככ טוב בעונות הבאות למעט העונה הבאה אולי. הוא כבר לא ילד

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
4 years ago
Reply to  Anonymous

יעשה בדיוק את מה שהוא עשה השנה –
יקושש חוזי מינימום ושחקני ביי אאוט. הקלף היחיד שיש לקבוצה זה ה-MLE.

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

חברה כדורסל כדורגל זה ענף פשוט. זה לא מדעי האטום. כל כסיל יכול להיות מאמן וgm עם קצת מושג וצפייה במשחקים.
לא צריך להיות גאון בשביל לאמן. דברים מאד בסיסיים זה כל הטקטיקות טכניקות ושטויות. עיקר העבודה זה יחסים בינאישיים ודינמיקה בקבוצה לא מעבר.
אין פה גאונות.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

אתה פשוט חי בסרט. כמו כל מקצוע יש המון דברים שצריך לדעת וללמוד. המחשבה שלך שכל אדיוט מהרחוב יכול לאמן היא אחת ההזויות שלך ובלי עין הרע אתה פולט הרבה שטויות.

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

כל אחד יכול לאמן. מה יש להבין חח ממש מדעי האטום או רפואה בחייאת עידו צא מהסרט.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

שאני אצא מהסרט,כן…

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

להיות מאמן זה המקצוע הקל בעולם למעט להיות מנגר. מנגר בליגה סה בכלל בדיחה.

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

מה צריך לדעת וללמוד? חחח רואים משחקים יש ספר תרגילים מה צריך לדעת? איפה נדרשת הגאונות?
הכל בסוף זה כשרון בקבוצה. כמו פיל גקסון שבניקס המשולש לא עבד אבל עם מייקל פיפן קובישאק זה עבד😎
עידו מדובר בענפים מאד פשוטים.
סקאוט למשל יותר קשה מאשר מאמן כי הוא צריך לחזות עתיד.
מאמן? צריך לדאוג לגיבוש קבוצתי ולהביא תרגילים מהספר זהו. פשוט ביותר.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

לגבי מנגר זה לא כזה פשוט יש חוקי תקרת השכר, יש את כל עניין הטריידים התעסקות עם חוזים… איזה תרגיל היה לדאונתני העונה, אני באמת חייב לשאול פרט לשים את הכדור אצל הארדן ופול בידיים? וקוראים לו גאון התקפי בדיחה

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

מנגר לא צריך להבין כלום בתקרת שכר או חוזים. יש תחתיו צוות של מלא אנשים שזה תפקידם מלא עורכי דין ורואי חשבון.
הוא נותן תרחיש הם אומרים לו אם אפשרי או לא. אני בטוח שככה זה עובד בליגה.
אין מצב שמגיק יודע את מה שגילרי וגיא יודעים לגבי תקרת השכר אפילו לא חצי מזה. מוכן לשים כסף.
אם תשאל את מגיק מה זה זכויות בירד הוא יגיד לך שזה סכויות על מכירת החולצות שלו.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

ברור שהם לא יודעים , יש כאלה שלא מעסיקים עוזרים מקצועיים, הדוגמאות הבולטות הם דוק ריברס שהיה GM ולא היה לו מושג בתקרת השכר, ודיוואץ המטומטם מה קינגס שאולי התחיל להבין כדורסל בשנה האחרונה, אבל עם כמות הבחירות שהיה לו הייתי מעמיד קוטנדרית.

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

גם מוכר נעליים יכול להיות מאמן. פעם לא היה נדרש תעודה היום עשו את זה סתם בשביל שכל אחד לא יכנס אז כאילו צריך ללמוד קורס פרו. בדיחה.
אריגו סאקי היה מוכר נעליים שלקח גביע אירופה לא למד ולא כלום.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

עידו גם טיירון לו עם לברון אצלו התקפה קטלנית בלעדיו התקפה נכה, יש הרבה מאמנים שאין להם מושג מה עושים, אם זה קיד שבא משנות ה90 במקום לרוץ עם הקבוצה ולהקיף את יאניס בקלעים (כתבנו על זה כל כך הרבה), כמובן שיש אנלטיקס היום אבל זה לא תורה מסיני.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

כי לך יש?

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

עידו לא ענית לי עדיין? ילד לא יכול להיות על הקווים במקום דאונתני ולעשות עבודה לא פחות טוב ? איזה תרגיל יש שם,
.
פרט לשים את הכדור אצל הכוכב ובידוד על יכולת אישית, עם הארדן זה עובד בלייקרס ובניקס לא כל כך בלי שחקנים מתאימים, סילי בילי באוקלהומה ראית את ההתקפה שלהם, הוא לא הצליח להשתלט על כוכבים, סקוט ברוקס , טיירון לו…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
4 years ago

לגבי אימון הוא טועה. צריך מושג בסיסי.
.
לגבי ניהול, בצורה שבה Gm מתמנים לתפקיד, הוא לא רחוק מהאמת.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

ספר לי קאפקייק איך הם מתמנים?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
4 years ago

בהרבה מהמקרים בעלים מסונוורים
לוקחים דינוזאור שהיה שחקן עבר בעל הילה/תהילה/קשרים בקהילה, בלי הרבה מושג בניהול.
וכמו שכתבת ניהול זה מקצוע,
ליכולת ניהול משא ומתן למשל, אין שום קשר ליכולת שלך לקלוע לייאפ.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

דווקא אלו המקרים הנדירים. תסתכל על מי המנהלים של רוב הקבוצות בליגה ב 20 שנה האחרונות.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

מגיק, אין לו מושג
ריברס עד עונה שעברה בקליפרס אין לו מושג
דיוואץ אין לו מושג
פיל ג’קסון חסר מושג
קולנגלו חסר מושג…
מקונדו קוף מבצע עבודה טובה ממנו
מיצצ קופאק דינוזאור שעבר זמנו לפני עשור…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
4 years ago

בשליפה
הדוק, מגיק, הלוגו, אייזאה, איינג, קר, גקסון, לברון, צונסי רק היה צריך להגיד כן, החבר לקו האחורי של אייזאה (ברח לי השם)….
.
אתה ואחרים מוזמנים לזרוק עוד שמות למדורה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

עידו צפית במשא ומתן של הלייקרס עם הפליקאנס ? אתה רוצה להגיד לי שקוף לא יכל לנהל את זה טוב יותר

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

אהה, כי הוא שודר בשידור חי?
כי כל ההדלפות והמידע שנזרק זה כל מה שקרה שם וככה בדיוק זה היה?
כי אתה יודע בדיוק איך זה התנהל?
די עייפת אותי. שמישהו כבר ייתן לך קבוצה שתעשה צחוק מעצמך.
אני חותך.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

קאפקייק – נסיון בכדורסל חשוב לניהול מקצועי של קבוצת כדורסל (לא הכרחי אבל מועיל). לא כל השמות שהבאת נשאו בתפקיד.חלק לא גדול מהם גם הוא שחקן עבר בעל תהילה.

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

איך הם מתמנים? 🤣 כמו שמתמנים מנכלים בחברות גדולות.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

רגע אתה חושב שהמסע ומתן בין הפליקאנס לליקרס התנהל טוב? , עם זה המטומטם של הפליקאנס שלא היה מוכן לדבר עם פלינקה אם זה מגיק שלא היה לו מושג איך להתנהל, זה היה בדיחה .
.
ברור שהדלפות באו משני הצדדים ויש משחק פסיכוליגי אבל זה כנראה המשא ומתן הגרוע בהיסטוריה, כזאת רשלנות מקצועית זה אבסורד.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

גילרי איך בדיוק ניסיון בכדורסל עזר למגיק לנהל את הקבוצה? מה בדיוק מועיל בלדעת לקלוע 3 משא ומתן וצוקי תקרת שכר, ראינו איך מגיק בנה את הלייקרס עם המובילי כדור שלו, למרות שכל העולם ואשתו ידע שלברון פורח רק בשיטה שמקיפים אותו בשלושות.
אני אקח ציטוט של האשך ״לפעמים שלשוש זה רק שלשול״ , אתה עדיין לא קלטת כמה מפגרים יש בתחום הזה בטח בעמדות הבחירות.
.
לא ענית לי מה מסובך ואיזה שיטת אימון יש לדאונתני?
ברור שנאמן צריך לעשות אנלטיקס וניתוח של ההגנה והתקפה חולשות ויתרונות של שחקנים שיטת משחק, עמדות חוזק, על איזה שחקן מתי לעבור בחסימה … אבל זה הרבה יותר פשוט ממה שנראה, הבעיה שלהרבה מאמנים אין יכולת להשתלט על כוכבים או להנחיל שיטת משחק, או שהם לא יודעים מהי שיטת המשחק הטובהס
.
בדוגמה לברט בראון כל מפגר יכול לראות שאמביד יעיל הרבה יותר בפוסט ועדיין הוא התחיל את רוב המהלכים שלו על קשת ה3, כל אידיוט יכול לראות שאמביד עושה פאמפ פייק ועדיין השחקנים של הראפטורס (איבקה וגאסול) קנו את זה פעם אחר פעם במקום להגיד להם לעמוד מטר ממנו (נרס). זה שהם לא מריצים כמעט פיקאנדרול זה חטא , ובכללי יש להם 4 מהלכים בספר.
.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
4 years ago

בירד, הרכז האלכוהוליסט של גולדן מהדרים טים, דיוואץ'…
תזרוק גם אתה שמות אל תתבייש..
.
כתבתי – תהילה/קשרים בקהילה..
.
ניסיון בכדורסל יכול להיות מועיל, ויכול להיות מאוד מאוד מזיק
מהרבה סיבות כמו חוסר רלוונטיות לכדורסל של היום, המחשבה שאני מבין יותר מכולם, חוסר פתיחות לאלמנטים חדשים שנכנסים (אנליטיקס) ועוד.
.
בקיצור סוג של בונוס.. בהקצנה –
שר תחבורה מורה לנהיגה לשעבר.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

קאפקייק, יש דוגמאות ויש דוגמאות. הנסיון בכדורסל חשוב כי לדוגמא קח את דרל מורי שאנחנו חורפים עליו כאן. אחת הבעיות שלו הייתה להבין שיש חשיבות גדולה להמשכיות. וכימיה קבוצתית. כאן למישהו שמגיע מהמשחק יש יתרון. גם כשאתה מדבר על פתיחות לאלמנטים חדשים יש יתרון למישהו מתחום הכדורסל שמבין את היתרונות והחסרונות שלהם. בכלל GM מנהל את החלק המקצועי כלומר אמור להרכיב את הקבוצה – ידע בכדוורסל בהחלט חשוב. ברור שזה יכול גם להזיק. אני רק מסביר למה לרוב ה-GM בליגה יש איזשהו נסיון בכדורסל.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

ברוך, איזה קטע ב"עייפת אותי אני חותך" לא היה ברור?
אתה חושב שלך יש שיטות משחק ויכולת להנחיל אותם יותר מלמאמנים בליגה או יכולת לבנות קבוצה יותר טוב מחצי מה-GM בליגה כי אתה יושב מספיק זמן מול הטלוייזיה.
בסדר יאללה. תישאר בלה-לה לנד שלך אני לא אפריע לך.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אוקי שאתה חותך מדיון פעם ראשונה אחרי כמה שנים אני מבין שאין תשובה, גם בסדר, קורה

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

לא ברוך, זה שלא שאין תשובה. פשוט נמאס לי לדבר אל הקיר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
4 years ago

אתה מתרחק מנקודת הפתיחה של הדיון שלנו – אני דיברתי על הצורה והדרך בה gm מתמנים לתפקיד,
השמות שלהם הם לא האישיו, זה רק הסימפטום לאיך שהחלטות הרות גורל בקבוצות הליגה מתקבלות.
ונכון שלא כל בשמות שהבאתי היו gm בפועל, אבל כם אלו דלא נשאו בתפקידים ניהוליים, לעיתים אףמעל ה gm, ומבלי שום ניסיון או יכולת ביצועית.
יש בעיה של ניסיון כדורסל בהנהלה ?תביא יועץ עם רקע כדורסל, אבל לא על חשבון הניהול. תפריד ותבדיל בין העוגה לקצפת ולדובדבן
כאמור הgm בליגה הוא לא האישיו, אלא דרך קבלת ההחלטות.
דוגמא – שארלוט. הנה לך גדול שחקני הכדורסל אי פעם…
לא gm ולא מאמן, אבל הוא האחראי בפועל, בן אדם עטור ניסיון כדורסלני עם טונות של ידע על כימיה כדורסלנית עד לרמת המולקולות, הוא כם בטוח ידע לבחור בדראפט…
האשטג קוואמי בראון כוכב עליון.
בוא ניקח מגיק שילמד את מורי
איך יוצרים כימיה כדורסלנית הרי מדובר ברכז הגדול אי פעם, הוא בטוח גם יודע משהו על נשיאה באחריות, ותפקוד מול התקשורת.. ויחסים פתוחים עם הgm שלו. ועכשיו שמגיק הלך יבוא הראמביס עם אשתו, חברתה הטובה של גני הבעלים ותראה לנו איך דברים באמת מתנהלים מאחורי הקלעים
או לארי בירד עוד מועמד לראשמור, ברח איך דדמע שפול גורג בורח בעצמו. מה אגיד לך… הם ילמדו את מורי.
שוב, יש למורי חסרונות ? למי לא.
יש מחסור בידע כדורסלני, תמנה אנשים נכונים, ברור שצריך ידע מהתחום בסוף מדובר על קבוצת כדורסל. אבל אל תהפוך את הפירמידה, אל תהפוך את הטפל לעיקר וההפך.

עידו גילרי
4 years ago

אהה, אני מסכים עם השורה התחתונה שלך. לדעתי גם ברוב המקרים זה המצב. כלומר המקרים שאתה מדבר עליהם הם לא הרוב.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

פרוטקציה, רק לראות את דיוואץ בתחילת הקריירה חחחח, או ריברס ללא המושג בחוקי תקרת השכר, על הניקס ופיניקס ולייקרס שמעת? אימון בפועל זה יותר מסובך אבל גם יש טמבלים

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

מעולם לא אמרתי שלא צריך מושג בסיסי. להיפך אמרתי שצריך בסיס. אשתי למשל לא יכולה לאמן בnba. אבל רוב האנשים בהופס יכולים להיות מאמנים מצויינים ברוב הקבוצות. לא יודע כמה לברון יקשיב למישהו מהופס כמאמן שלו אבל ברוב הקבוצות יש סיכוי טוב.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

אם אתה חושב שמה שיש לך הוא מושג בסיסי, אז אתה באמת לא מבין כלום בכדורסל.

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

יש לי יותר מבסיסי😎. אבל אין לי קול הגיון

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

חחח, עם זה אני יכול להסכים…

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
4 years ago

מילווקי באקס 2018:
מאזן 44 – 38, התקפה מדורגת 9 בליגה. הגנה מדורגת 19. מקום 20 בקצב המשחק.
.
מילווקי באקס 2019:
מאזן 60 – 22, התקפה מדורגת 4 בליגה. הגנה מדורגת 1. מקום 2 בקצב המשחק.
.
ההבדלים?
4 השחקנים המובילים בקבוצה בנקודות למשחק הם אותם שחקנים מהעונה שעברה.
השינוי המהותי הוא בעמדת המאמן –
בשנה שעברה אלו היו קוד ואחיו פרנטי שאימנו את הקבוצה.
השנה זה בודנהולצר.

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago

עזוב, אם שמעון מאמן אותם זה 8-74

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

אם אני מאמן פילי יש אליפות.😎

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
4 years ago

שמעון אני מת לראות אותך בכל התפקידים – מגיע כGM רואה שהקבוצה במקום האחרון "אוקי אז הטמבל הזה לא יודע כלום מהחיים שלו" רואה ששום דבר לא הולך מוריד את החליפה חולץ את נעלי האלגנט ושם את מדי הקבוצה "עכשיו נראה אותם מול מישהו שהוא גם GM גם מאמן אבל גם שחקן" רואה שלא הולך מעיף את הסגל ומשכפל את עצמו ב15.
אגב בכל הדיון כאן איתך וברוך אני עם עידו לגמרי (ברוך בחיית הפעם אל תעלב לי ותגיד שאני סותם לך את הפה)
אריזה זה מה שהיה עושה את השינוי בהגנה? איך למשל אתם מסבירים את הירידה החדה בהגנה של פורטלנד עם אותו הסגל (נכון סת' קרי הגיע אהה אגב הוא מגן הרבה הרבה יותר טוב מאחיו) ברור שפול חוזה לא טוב אבל בהתחשב בסיטואציה אז מה הייתם עושים כGM – מציע לכם לעשות סטארט-אפ על של "שיקוי הווינר" אני בטוח שלפחות 29 מקבוצות הליגה יעופו עליו

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

שמעת על הפציעה של נורקיץ? הסיבה לירידה ביכולת ההגנתית, תראה את הדפנסיב רייטינג לפני שהגיע לקבוצה , ואחרי שנפצע די דומים.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
4 years ago

כן הוא נפצע בסוף העונה ויחד עם זאת כל העונה היו חרבנה בהגנה ביחס לשנה שעברה

אור
אור
4 years ago

אם שמעון מאמן – דאבל טים כל המשחק

עידו גילרי
עידו גילרי
4 years ago
Reply to  אור

אבל דאבל-טים חכם…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
4 years ago
Reply to  אור

ובמקרה של ראס טריפל דאבל טים.
.
(על שחקן עם ה % הגרועים בליגה)
.
😎

ראס א שטן
ראס א שטן
4 years ago

נו יופי לא אמאתי שכל אחד מאמן טוב. יש מאמנים כסילים מה שמוכיח בדיוק טת טענתי שכל טמבל יכול לאמן. סה מה שאמרתי גיא.

אגב זה לא שבאד גאון אין גאונים יש מאמנים אהבלים כמו קיד כמו בראון כמו דונובן כמו ברוקס.
באד? עושה את העבודה שלו

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

עזוב איזה שיטת אימון יש בדיוק לדאונתני, מה ההבדל בינו לבין ילד בין 5 ששם את הכדור ביד של הכוכב ואומר לו לפעול? שמעון צודק יש הרבה מאמן כסילים בליגה ברט בראון הוא אחד מהם, גם דאונתני ששנה אחרי שמה כמו רובוט חוזר עליהם,

Anonymous
Anonymous
4 years ago

בודנהולצר מאמן העונה ובקלות, מה יש לדבר בכלל, מטמורפוזה של הקבוצה, קליבלנד2, יאניס כוכב העתיד. ההווה. וכל זה בסגל די meh בסך הכל.
אבל מה אכזרי? הפסד (לא בלתי סביר) לטורונטו, והוא חוזר בדיוק למקום בו היה עם אטלנטה 22-60, 4 אולסטארים + דמארה קארול, זו בכולה נבחרה כשחקן החודש במזרח. הרבה מחמאות, אפס תוצאות.
שלא לדבר על ג'נטלמני צפוי בגמר.
מבחן התוצאה נו. וב-NBA הוא כמעט חזות הכל, כי תכלס לא מתמודדים על שום דבר אחר. ע"ע יוסטון. למות או לכבוש את ההר. זה המשחק.

Barry
Barry
4 years ago

הטרייד עם שיקגו מבטיח רק אם מתעלמים מכמה מרוויח אוטו פורטר.
לא ריאלי ידידי.

עדיין כתיבה מעולה כרגיל.

רפיקי
רפיקי
4 years ago

יוסטון צריכים לחכות עוד עונה לפניי פירוק.
שנה הבאה הווריורס יהיו כנראה ללא דוראנט ואז מספיק פציעה של סטף/קליי או אפילו סדרה חלשה שלהם ויסטון קרובה מתמיד לעבור אותם.
וחוץ מזה בקיץ לפעמים קוראים ניסים…אולי הניקס יסכימו לתת את זאיון וכמה בחירות דראפט תמורת כריס פול והקרנית של הארדן שנשארה על הפרקט באורקל.

איתי
איתי
4 years ago

שנה הבאה פחות או יותר כל הnba עומד להישתנות דורנט + שנים שלושה כוכבים אירין יעזובו את הקבוצות שלהם, זה דווקה יתן יוסטון היזדמנות אחרונה לאליפות (אגב לא חושב שהעונות האחרונות נחשבות לכשלון). אחרי זה יניס ואמביד ישתלטו על הליגה …

טייס אוטומטי
טייס אוטומטי
4 years ago

זאק לאווין שחקן על.. צריך מאמן אבל